Felanmälan

Felanmälan – drift, underhåll och utemiljö

Upptäcker du till exempel en vattenläcka, brand eller problem med avlopp ska du alltid göra en felanmälan. Felanmälan ska göras via hyresgästportalen i första hand. Där får du snabb återkoppling och du kan följa dina ärenden. Ring om ärendet är akut.

Felanmälan via hyresgästportalen kan göras av hyresgästrepresentanter. Vid frågor kontakta din fastighetsförvaltare via Sollentuna kommuns kontaktcenter: 08- 579 210 00.

Kontaktuppgifter till felanmälan per lokal

Här hittar du våra lokaler i bokstavsordning. När du klickar på länken hittar du kontaktuppgifter till felanmälan och till de personer på SKAB som bland annat ansvarar för hyresgästfrågor, underhåll, trädgårdsskötsel, snöröjning - för respektive lokal.

Kontakta oss

Vi vill underlätta din vardag. Därför har vi sammanställt svar på de vanligaste frågorna vi får kring fastighetsförvaltning av våra samhällsnyttiga och kommersiella fastigheter.

Hittar du inte informationen du letar efter?

Åk till toppen