Akut felanmälan
Ring dygnet runt: 08-632 76 11
Upptäcker du till exempel en vattenläcka, brand eller problem med avlopp ska du alltid göra en felanmälan. Felanmälan ska göras via hyresgästportalen i första hand. Där får du snabb återkoppling och du kan följa dina ärenden. Ring om ärendet är akut.
Ring dygnet runt: 08-632 76 11
Felanmälan via hyresgästportalen kan göras av hyresgästrepresentanter. Vid frågor kontakta din fastighetsförvaltare via Sollentuna kommuns kontaktcenter: 08- 579 210 00
Kontaktuppgifter till felanmälan per lokal
Här hittar du våra lokaler i bokstavsordning. När du klickar på länken hittar du kontaktuppgifter till felanmälan och till de personer på SKAB som bland annat ansvarar för hyresgästfrågor, underhåll, trädgårdsskötsel, snöröjning - för respektive lokal.
Vi vill underlätta din vardag. Därför har vi sammanställt svar på de vanligaste frågorna vi får kring fastighetsförvaltning av våra samhällsnyttiga och kommersiella fastigheter.
Hittar du inte informationen du letar efter?